Friss topikok

Digitális oktatás

2020.03.26. 16:57 FeketeBárány

school-3765919_960_720.jpgKész a lecke?, nem ez volt a feladat!, vázlat még hiányzik, mi a jelszó?, ez nem a te Krétád, ki az a Kati néni?, hová küldjem vissza?, már rég beküldtem, az a tegnapi volt, nekünk nincs is ilyen óránk, nem baj, akkor is csináld meg, de nem engem tanít, akkor másik Kréta, de nem tudok belépni, mi a jelszó?, akkor küldd be Messengeren, de hibás a feladat, javítsd ki, de nem értem, gyere csináljuk meg, de akkor sem értem, de elmagyarázom, de nincs kedvem, de pótold a tegnapit, de már kész, de radírozd ki, nem hibás, de kimaradt a bé feladat, az nem az én leckém, megtanultad már?, tesiből is beküldjük?, ne most videózzál!, de éppen felelek!, jajjelnézéstkérek, csókolomanyuka, évet fogsz ismételni, nem számít, hagyd már a gyereket, de le vagyunk maradva, az csak holnapra kell, mi az a learning, csináljatok már classroomot, nekünk nincs nyomtatónk, akkor rajzold le, az egészet?, fotózzuk be, már rég el kellett volna küldeni, mi a jelszó?, az nem az én Krétám, küldd el ímélen, azt a fészbuk csoportba kell, nem vagyok benne, hívjál meg, mi a jelszó?, az nem az én fészbukom, másik csoport, nem az én munkafüzetem, vázlat is kellett volna, nem színezted ki, rossz lett a feladat, nem is kellett a bé, az nem is az én tanárom...

Szólj hozzá!

Címkék: oktatás család tanulás iskola zanza digitális oktatás koronavírus COVID-19 home schooling házikarantén

A bejegyzés trackback címe:

https://szembenazarral.blog.hu/api/trackback/id/tr3715560728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása